آشنایی از روند پشتیبانی ساعتی چاپ

  • پکبج پشتیبانی دورکاری, ماینرسئو
  • 0

 با توجه به اینکه مجموعه استارایکس STARXیک برندتجاری بین اللمللی است تحت مالکیت ومدیریت آقای ایلان ماسک درایالات متحده آمریکادرحال فعالیت میباشد ونمایندگیهایی درکشورهای جهان برای اشتراک گذاری دانش فنی دیجیتال مارکتینگ وانتقال ان به کاربران عضوودنبال کننده علوم دانش بنیان این مجموعه هم این ما مفتخریم به عنوان یکی از نمایندگی های ریرمجموعه این کارگروه جهانی با نام استارایکس"xstar.ir" درکشورایران هستیم

این پرتال پشتیبانی کاربران تجاری گه هرماهه حق اشتراک میپردازند تا اپراتورهای ما اقدام به پشتیبانی سرویس هایی که قبلا ازما خریداری نمودن به صورت برنامه ریزی شده نمایند و شمااگربدنبال پشتیبانی به صورت رایگان هستید میتوانید در انجمن آکادمی پارسی شاپ پس از عضویت کاربری به دریافت کمک اطلاعاتی وپشتیبانی کاملا رایگان اقدام نماید..

همچنین درحال حاضر بدلیل پرشدن سرویس های پشتیبانی تجاری از پذیرفتن اعضای جدید معذوریم هرزمان پکیج پشتیبانی کاربران فعلی به اتمام برسد که فضابرای امکان عضویت های جدید فراهم گرددبلافاصله به کاربران در انتظار دریافت پشتیبانی تجاری اطلاع داده وبنا بر رعایت صف انتظار بترتیب پس از تکمیل فرایندعضویت اقدام به ارائه خدمات پشتیبانی تجاری به اعضای جدید خواهیم نمود رعایت تمکین به اصول پشتیبانی موجب افزایش سطح پشتیبانی کارآمد واستانداردبه یکایک اعضا خواهد شد.

 

                                                       


آیا این پاسخ مفید بود؟

« بازگشت